Mészáros Lőrincnek hamarosan call centere is lesz, méghozzá az egyik legnagyobb Magyarországon
A felcsúti milliárdos kisebbségi tulajdonában álló Hungarikum Alkusz felvásárolja a Callfactoryt. Feltéve, hogy a versenyhivatal rábólint az ügyletre.
A felcsúti milliárdos kisebbségi tulajdonában álló Hungarikum Alkusz felvásárolja a Callfactoryt. Feltéve, hogy a versenyhivatal rábólint az ügyletre.
Három startup cégnek sikerült megoldani a mesterséges intelligenciával bonyolított telefonhívások legnagyobb problémáját: a késleltetést. Van olyan cég, ami már el is bocsátja 350 call centeres dolgozóját.
Határozott javulást hoznak az ügyfélszolgálatok munkájában a mesterséges intelligencián alapuló megoldások: a kuncsaftok örülnek, mert általában csökken az ügyintézéssel töltött idő, a munkaerőgondokkal küszködő szolgáltatók pedig kevesebb alkalmazottal is el tudják látni a feladatot.
Kávézó? Bébiszitter-közvetítő? Autómosó? Üzleti podcastunkban kiderül, hogy akármelyikbe vágnánk bele, milyen akadályokkal kell szembe néznünk és mennyi munka, idő és pénz kell ahhoz, hogy saját cégünk lehessen.
Lettországban és Litvániában dolgozó csalók ipari méretben verték át áldozataikat a telefonhívások segítségével.
Jellemzően fordítva szokott történni, de most egy hazai vállalat vásárolt fel egy amerikait. A magyar tulajdonú, modern ügyfélszolgálati megoldásokat kínáló Geomant az amerikai Inova Solutions megvételétől azt várja, 30 százalékkal megugrik a bevétele.
Ez az első magyarországi átfogó kutatás a call center iparágról, célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről.
A szegedi Xdroid magyar fejlesztői olyan alkalmazás prototípusán dolgoznak, mely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben kijelzi az ügyintéző számára a megfelelő értékesítési pillanatot, amikor a telefonáló nagy valószínűséggel rávehető egy termék vagy szolgáltatás vásárlására.